Název operačního programu: | OP Lidské zdroje a zaměstnanost |
Název globálního grantu: | Adaptabilita a konkurenceschopnost - č. CZ.1.04/1.1.02 |
Název prioritní osy: | Adaptabilita - č. 4.1 |
Název oblasti podpory: | Zvýšení adaptability zaměstnanců a konkurenceschopnosti podniků - č. 4.1.1. |
Název výzvy: | Výzva pro předkládání GP 1.1 - Školení je šance - č. 35 |
Název IPRM: | Integrovaný plán rozvoje Statutárního města Ostrava - Pól rozvoje - kód MS/006 |
Název aktivity IPRM: | Tvorba a realizace vzdělávacích programů |
Datum zahájení projektu: | 15.1.2010 |
Datum ukončení projektu: | 14.1.2012 |
Název projektu: Posílení adaptability a konkurenceschopnosti zaměstnanců DIGIS, spol. s.r.o. prostřednictvím efektivního vzdělávání
Registrační číslo projektu: CZ.1.04/1.1.02/35.00298
Cíle projektu: hlavním cílem je zvýšit adaptabilitu zaměstnanců a konkurenceschopnost společnosti prostřednictvím zvyšování odborných znalostí zaměstnanců a zlepšením jejich dovedností a kompetencí.
Specifické cíle projektu: rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí zaměstnanců, RLZ s využitím inovativních přístupů (b-learning) a posílení udržitelnosti pracovních míst
Cílů chceme dosáhnout osobní účastí zaměstnanců na vzdělávacích aktivitách realizovaných moderními výukovými metodami a vzděláváním formou firemních seminářů s využitím b-learningu.
Výstupy projektu:
Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích služeb:
Datum zahájení výběrového řízení: 05. 02. 2010
Datum ukončení výběrového řízení: 24. 02. 2010 ve 12:00 hod.
Členové projektového týmu:
statutární zástupce: | Ing. Libor Štefek |
projektový manažer (kontaktní osoba): | Ing. Libor Štefek |
administrativní asistent: | Anna Kubenková |
Dne 21. srpna 2012 jsme obdrželi schválenou závěrečnou monitorovací zprávu, a tím definitivně ukončili projekt: "Posílení adaptability a konkurenceschopnosti zaměstnanců DIGIS, spol. s r.o. prostřednictvím efektivního vzdělávání." Nejlépe hodnocenými kurzy byli Time a stres management a Komunikace v obtížných situacích. U těchto výše uvedených kurzů hodnotili účastníci kladně především výklad lektora, profesionální přístup lektora jak k účastníkům, tak k probíranému učivu. Skupiny přistupovaly ke vzdělávání ve většině případů aktivně, atmosféra na seminářích byla příjemná, školení probíhala v přátelském duchu. Účastníci byli otevření ke vzdělávání. Kurzy probíhaly ve výborné atmosféře, účastníci byli aktivní a zapojovali se do diskuze.
Ze všech školení vyplynuly tyto návrhy pro další rozvoj účastníků: